W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Okres gwarancji na ewentualne wady materiału i uszkodzenia fabryczne portfeli marki Dango wynosi dwa lata od daty zakupu. W celu zgłoszenia produktu do reklamacji prosimy o kontakt z naszym sklepem.
- Po otrzymaniu przesyłki Klient zobowiązany jest ją rozpakować w obecności listonosza lub kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu zobowiązany jest sporządzić protokół podpisany przez Klienta oraz listonosza lub kuriera. Po sporządzeniu protokołu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem Dangoproduct.pl.
- Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady jest uprawniony do skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych.
- Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu: faktury VAT, paragonu.
- Wszystkie produkty marki Dango znajdujące się w ofercie dangoproduct.pl są fabrycznie nowe oraz objęte gwarancją producenta. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 z pózń. zm.). W przypadku, gdy stroną umowy sprzedaży nie jest konsument, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
- Reklamacje należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail biuro2@innertomar.com.pl.
- W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania modelu lub kolekcji), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary.
- Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
- Reklamowany towar powinien być wysłany na adres: Inner-Tomar s.c. ul.Gen.Jankego 78 40-612 Katowice
Zwrot towaru:
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. informujemy o prawie konsumenta do odstąpienia od Umowy w ciągu 14 dni od daty wydania produktu.
- Należy pobrać, wypełnić i przesłać na adres sklepu następujący formularz: POBIERZ
- Zwrotowi podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, oraz oryginalnym nienaruszonym opakowaniem producenta (gift box). Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać dokument potwierdzający zakup lub dostawę oraz oświadczenie zwrotu.
- Zwracany towar powinien być wysłany na adres: Inner-Tomar s.c. ul. Gen.Jankego 78, 40-612 Katowice Ochojec.
- W terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o zwrocie Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę, stanowiącą cenę zwróconego towaru oraz jego wysyłki, przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta.
- Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
- Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- Zgodnie art. 38, pkt 1 i 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta produkty sprowadzane na indywidualne zamówienie klienta oznaczone "dostępność na zamówienie" czyli części zamienne (śruby imbusowe, części przednie i osłony sekcji i notatniki) oraz portfele z nietypowymi wstawkami oznaczone "kapsuły i paracord - na zamówienie", "długopis - na zamówienie", "notatnik - na zamówienie" bądź towar z naniesionym grawerem, nadrukiem lub z naklejoną tabliczką pamiątkową nie podlegają zwrotowi.