Producenci
Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Okres gwarancji na ewentualne wady materiału i uszkodzenia fabryczne portfeli marki Dango wynosi dwa lata od daty zakupu. W celu zgłoszenia produktu do reklamacji prosimy o kontakt z naszym sklepem.

  1. Po otrzymaniu przesyłki Klient zobowiązany jest ją rozpakować w obecności listonosza lub kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu zobowiązany jest sporządzić protokół podpisany przez Klienta oraz listonosza lub kuriera. Po sporządzeniu protokołu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem Dangoproduct.pl.
  2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady jest uprawniony do skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych.
  3. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu: faktury VAT, paragonu.
  4. Wszystkie produkty marki Dango znajdujące się w ofercie dangoproduct.pl są fabrycznie nowe oraz objęte gwarancją producenta. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 z pózń. zm.). W przypadku, gdy stroną umowy sprzedaży nie jest konsument, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  5. Reklamacje należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail biuro2@innertomar.com.pl.
  6. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania modelu lub kolekcji), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary.
  7. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
  8. Reklamowany towar powinien być wysłany na adres: Inner-Tomar s.c. ul.Gen.Jankego 78 40-612 Katowice

Zwrot towaru:

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. informujemy o prawie konsumenta do odstąpienia od Umowy w ciągu 14 dni od daty wydania produktu.

  1. Należy pobrać, wypełnić i przesłać na adres sklepu następujący formularz: POBIERZ
  2. Zwrotowi podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, oraz oryginalnym nienaruszonym opakowaniem producenta (gift box). Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać dokument potwierdzający zakup lub dostawę oraz oświadczenie zwrotu.
  3. Zwracany towar powinien być wysłany na adres: Inner-Tomar s.c. ul. Gen.Jankego 78, 40-612 Katowice Ochojec.
  4. W terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o zwrocie Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę, stanowiącą cenę zwróconego towaru oraz jego wysyłki, przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta.
  5. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  6. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  7. Zgodnie art. 38, pkt 1 i 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta produkty sprowadzane na indywidualne zamówienie klienta oznaczone "dostępność na zamówienie" czyli części zamienne (śruby imbusowe, części przednie i osłony sekcji i notatniki) oraz portfele z nietypowymi wstawkami oznaczone "kapsuły i paracord - na zamówienie", "długopis - na zamówienie", "notatnik - na zamówienie" bądź towar z naniesionym grawerem, nadrukiem lub z naklejoną tabliczką pamiątkową nie podlegają zwrotowi.

 

 

     Alternatywny sposób zwrotu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium